FAQ
- Czy mogę prosic o wycenę i prosze o podanie terminu realizacji ?
Każdy produkt można wycenić w naszym sklepie. Wpisz w rubryki konfiguratora danego produktu dane a cena się pojawi. Termin realizacji też jest podany na stronie poszczególnych produktów.
- Czy każda roleta wymaga oddzielnej paczki ? Czego dotyczy koszt wysyłki ?
Jednorazowe zamówienie to jedna paczka i jeden koszt wysyłki podany na stronie konfigoratora produktu.
Inaczej wygląda sytuacja przy zamawianiu moskitier ramkowych razem z innymi produktami w jednym zamówieniu. Moskitiery są pakowane w oddzielną paczkę ze względu na gabaryty i zamawiąc rolety i moskitiery okienne w jednym formularzu poniesiesz koszt przesyłki dwóch paczek - oddzielnie np.rolet i moskitier.
- Czy podane ceny w sklepie są cenami brutto?
Tak, podane w sklepie ceny są cenami ostatecznymi brutto.
- Czy dostanę wszystko, aby produkty zamontować?
Tak, wszystko co jest potrzebne do zamontowania otrzymasz w paczce z produktami (oprócz narzędzi).
- Czy macie gotowe wymiary np. rolet czy żaluzji ?
Wszystkie produkty wykonujemy pod wymiar podany przez klienta, oczywiście biorąc pod uwagę czy dany produkt moze być wykonany w danej wielkości i nie ma ograniczeń technologicznych.
- Czy mogę prosić o doręczenie po godz.17 i czy mogę prosić o telefoniczny kontakt kuriera?
Usługi kurierskie wykonuje dla naszego sklepu firma UPS Polska. Paczki są wysyłane w usłudze standard. Czas na doręczenie to 48 godz. w dni od poniedziałku do piątku. Nie jesteśmy w stanie wpłynąć na kuriera, aby zadzwonił lub doręczył paczkę w określonej porze - sklep nie ma to wpływu.
- Konfigurator nie liczy mi cen wybranych produktów
To zależy od przeglądarki i jej wersji. Strona jest przygotowana na przeglądarki Internet Explorer 7+, Firefox 4+, Chrome 11+, Opera 11+, Safari 3+. Aby strona poprawnie się wyświetlała, potrzebna jest rozdzielczość ekranu minimum 1024px na 768px.